top of page
  • Writer's pictureAgnieszka Sypniewska

Malista!

Historia osobista, doświadczenie zawodowe i często zadawane mi pytania skłoniły mnie ku temu, by... odpowiadać.


Zaczynam zdjęciem, które jest absolutnie moim ulubionym obrazem Korfu. Prawa autorskie moje i tylko moje, uchwycone podczas pierwszego sezonu rezydencji na Korfu. Przygody, która w moich wspomnieniach rozpoczyna się słowami "No stress. [...] - I just want you to be happy here.", a zakończyła "Yaaaas, I know, your whole life is an adventure... and I hope you will come back to your family!".


W międzyczasie zaczynałam tworzyć jedną z najważniejszych, bardzo osobistych historii mojego życia, która pozwoliła mi na poznawanie Ludzi, odkrywanie Siebie i docenianie [naprawdę pięknego] Świata.


Zapraszam do wspólnej podróży!





1 view

Comments


bottom of page